Atrase de ideea "cuplarii" campaniei pentru PE cu o campanie timpurie pentru Presedintie, partidele sunt inclinate insa mai degraba spre problemele interne.
In contextul reducerii constante a participarii la vot, Parlamentul European a demarat o campanie pentru a-i stimula pe alegatorii din tarile membre UE sa-si exercite dreptul de vot, fiind identificate zece teme principale care sa fie promovate pe durata campaniei.
Este vorba de energie si schimbari climatice, piete financiare, siguranta cetateanului, cercetare, bugetul UE, protectia consumatorului, migratie, antidiscriminare, standardizare si, respectiv, surse de energie pentru transport. Toate, sub forma unor intrebari menite sa declanseze dezbateri. In urma unor studii care au incercat sa identifice temele definitorii, fiecarei tari i-au revenit cate patru teme, in cazul Romaniei fiind vorba despre energie, protectia consumatorului, migratie si bugetul UE.
Partidele romanesti sunt insa pregatite sa atinga doar tangential aceste teme, accentul cazand tot pe problemele interne, de la criticarea Guvernului la situatia lui Gigi Becali.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Eurocampanie cu teme sociale.