Multi dintre cumparatorii obisnuiti au ajuns la 60 de ani si scartaie din toate incheieturile, asa ca nu-si mai permit sa se urce pe motocicleta, relateaza Reuters. Din aceasta cauza, managerii din Milwaukee au ajuns la concluzia ca trebuie sa se reprofileze rapid, sa gaseasca o noua clientela, in randul femeilor, negrilor si hispanicilor, grupuri sociale care nu faceau parte din randul clientilor obisnuiti.

Acest lucru implica, insa, si modificari importante de design. Asa a aparut modelul 883 Sportster Low, construit special pentru persoane de talie mica, mai usoare.

Noua strategie, sustinuta de o campanie publicitara revolutionara, incepe sa dea rezultate, numarul clientelor crescand de cinci ori in ultimii ani. Riscul este insa pierderea clientilor traditionali, care s-ar putea sa fie nemultumiti de "schimbarea la fata" a motocicletei favorite.

Pana la urma, jumatate din cereri vin din partea barbatilor cu varste cuprinse intre 40 si 50 de ani, potrivit analistului Bob Simonson, de la "William Blair & Company" din Chicago.