Oamenii sunt sfatuiti, intr-un mod cat se poate de direct si de dur, sa treaca peste momentul mortii printesei Diana, cunoscuta ca "printesa inimilor". Tricourile pot fi achizitionate contra unei sume in jurul a 50 de dolari.
La doar cateva zile de la lansarea lor pe piata, provocatoarele tricouri sunt deja considerate "revoltatoare", "grosolane" sau "stupide", noteaza "Daily Mail". Tricourile au imprimate o fotografie a printesei Diana cu o diadema pe cap si textul "Este MOARTA", deasupra pozei, iar dedesubt, indemnul "Depasiti momentul!"
+
Pe website-ul firmei, detinuta de oamenii de afaceri australieni, Peter Legras si Adam Hunt, este postata o fotografie cu regina Elizabeta a II-a a Marii Britanii, alaturi de printul Phillip, ambii purtand respectivul produs.
La doar cateva zile de la lansarea lor pe piata, provocatoarele tricouri sunt deja considerate "revoltatoare", "grosolane" sau "stupide", noteaza "Daily Mail". Tricourile au imprimate o fotografie a printesei Diana cu o diadema pe cap si textul "Este MOARTA", deasupra pozei, iar dedesubt, indemnul "Depasiti momentul!"
+
Pe website-ul firmei, detinuta de oamenii de afaceri australieni, Peter Legras si Adam Hunt, este postata o fotografie cu regina Elizabeta a II-a a Marii Britanii, alaturi de printul Phillip, ambii purtand respectivul produs.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului "Printesa Diana a murit, depasiti momentul!".
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului "Printesa Diana a murit, depasiti momentul!".