Potrivit Luxuo, Francesco De Molfetta, creatorul valului a declarat ca a realizat acest val pentru a "denunta o societate bazata pe cultul aparentelor, utilizand un brand care reprezinta cautarea faricirii efemere".
"Aceasta noua metoda de interpretare a artei sacre poate fi comparata cu opera de arta a lui Maurizio, Venetia, 1999, care a prezentat o figura de ceara a lui Papa Ioan Paul al 2 lea, lovit de un meteorit" , a declarat curatorul bienalei, Giuseppe Bacci, adaugand ca "acest gen de arta este cea mai buna metoda de a atinge inconstientul vizitatorilor" .
Bienala are loc la Isola del Gran Sassom in regiunea Abruzzo.
Artistul De Molfetta, originar din Milano, a expus opere in Tokyo, la galeria de arta contemporana T20, la Murcia, Spania si la muzeul Besancon din Franta.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Diavolul se imbraca de la Prada, Fecioara Maria de la Louis Vuitton.