Poate ca acum va intrebati cum ramane cu G. Buzz, proiect lansat de acelasi Google, care se dorea, de asemenea, sa-i fie "dusman de moarte" Facebook-ului. Potrivit lui D'Angelo, "Specialistii Google au realizat ca Buzz nu este suficient de bun si ca trebuie sa construiasca o retea sociala de prima clasa, nou-nouta", inspirata oarecum din modelul faimoasei platforme lansate de Mark Zuckerbeg.
TechCrunch subliniaza ca Google este singura companie care si-ar permite sa intre vreodata in competitie cu Facebook, din cauza potentialului si notorietatii uriase pe care o are. Insa, chiar si asa, sa creezi un nou Facebook nu este usor, deoarece aproape 500 de milioane de oameni au conturi pe Facebook si nu se vor lasa convinsi prea usor sa-si mute "catrafusele" pe o alta platforma sociala. Mai ales cand cunosti antecedentele Google (vezi Buzz, Wave si Orkut). Totusi, cu siguranta va fi o competitie interesanta, pentru noi, utilizatorii cei de toate zilele.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum vrea Google vrea sa omoare Facebook-ul?.