Reclama spunea ca parintii isi pot proteja copiii de bolile copilariei daca le dau sa bea zilnic iaurt, acesta parand unicul remediu pentru o viata normala. ASA (Autoritatea pentru Standarde in Publicitate) s-a sesizat si a banat reclama, pe motiv ca Danone nu poate sustine calitatile pe care le-a prezentat in reclama.
In plus, ASA a mai adaugat ca reclama este inselatoare si nu este coerenta, informeaza Sky News. In video era prezentata o sticla de Danone care facea giumbuslucuri si scotea sunetele unui copil care se juca. De pe background se aude la un moment dat o voce "Copiii iubesc Actimel si acesta este bun cu ei de asemenea", apoi un copil care rade si vocea adaugand "Actimel. Dovedit stiintific ca iti poate ajuta copiii".
Danone a declarat ca doar 23 de oameni dintr-un grup de 6.000 de persoane de diferite varste au prezentat io mbunatatire a starii de sanatate dupa ce au baut Actimel. Unele dintre studii au fost facute pe copii bolnavi din spitalele din India si Rusia. Compania Danone s-a declarat foarte dezamagita de decizia ASA.
ASA a avertizat ca toate brandurile care promoveaza produse pro-biotice trebuie sa prezinte beneficii reale, care sa nu induca populatia in eroare. La inceputul acestei luni, expertii de la Protectia Consumatorului UE au respins o serie de propuneri legate de beneficiile produselor pro-biotice. In septembrie, gigantul Danone a fost obligat sa plateasca despagubiri de 22 milioane de euro unor clienti care au fost dusi in eroare de pozitionare Activia ca un alt produs pro-biotic, potrivit Daily Mail.
In plus, ASA a mai adaugat ca reclama este inselatoare si nu este coerenta, informeaza Sky News. In video era prezentata o sticla de Danone care facea giumbuslucuri si scotea sunetele unui copil care se juca. De pe background se aude la un moment dat o voce "Copiii iubesc Actimel si acesta este bun cu ei de asemenea", apoi un copil care rade si vocea adaugand "Actimel. Dovedit stiintific ca iti poate ajuta copiii".
Danone a declarat ca doar 23 de oameni dintr-un grup de 6.000 de persoane de diferite varste au prezentat io mbunatatire a starii de sanatate dupa ce au baut Actimel. Unele dintre studii au fost facute pe copii bolnavi din spitalele din India si Rusia. Compania Danone s-a declarat foarte dezamagita de decizia ASA.
ASA a avertizat ca toate brandurile care promoveaza produse pro-biotice trebuie sa prezinte beneficii reale, care sa nu induca populatia in eroare. La inceputul acestei luni, expertii de la Protectia Consumatorului UE au respins o serie de propuneri legate de beneficiile produselor pro-biotice. In septembrie, gigantul Danone a fost obligat sa plateasca despagubiri de 22 milioane de euro unor clienti care au fost dusi in eroare de pozitionare Activia ca un alt produs pro-biotic, potrivit Daily Mail.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclamele la iaurt dauneaza grav sanatatii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reclamele la iaurt dauneaza grav sanatatii.