Reclamele circula intre centru si partile de nord si de sud ale orasului de la inceputul saptamanii trecute si vor continua sa circule in iunie.
"Scopul campaniei este sa incurajeze discutia despre religie si locul sau in societatea noastra", a declarat Charlie Sitzes, un purtator de cuvant al grupului din Indiana care cu ajutor de la American Humanist Association a colectat peste 10.000 de dolari din donatii private pentru a cumpara spatiu publicitar in Indiana si Illinois.
"Toti ateistii cred ca Dumnezeu este o creatie a omului", a spus Sitzes. "Obisnuiam sa avem mii de dumnezei. Acum am ajuns la unul singur. Ne apropiem de numarul real", a continuat el.
"Scopul campaniei este sa incurajeze discutia despre religie si locul sau in societatea noastra", a declarat Charlie Sitzes, un purtator de cuvant al grupului din Indiana care cu ajutor de la American Humanist Association a colectat peste 10.000 de dolari din donatii private pentru a cumpara spatiu publicitar in Indiana si Illinois.
"Toti ateistii cred ca Dumnezeu este o creatie a omului", a spus Sitzes. "Obisnuiam sa avem mii de dumnezei. Acum am ajuns la unul singur. Ne apropiem de numarul real", a continuat el.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sloganul unei campanii publicitare ateiste din Chicago: 'La inceput Omul l-a creat pe Dumnezeu'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sloganul unei campanii publicitare ateiste din Chicago: 'La inceput Omul l-a creat pe Dumnezeu'.