Opt oameni intr-o jungla africana cu un singur obiectiv: sa traiasca precum niste gorile. Viitorul televiziunii se indreapta spre trecut: fiindca cel care va castiga acest show va trebui sa involueze 40 de milioane de ani si sa se transforme intr-o autentica primata - va trebui sa manance ca ele, sa se lupte si sa-si dispute rolul de mascul dominant.
Pentru moment, acest format suedez a acaparat toata atentia la editia actuala a Mipcom, unul dintre cele mai importante evenimente pentru piata audiovizuala mondiala, care se desfasoara zilele acestea la Cannes. Televiziunile si companiile producatoare din toata lumea s-au adunat aici pentru a vedea daca mintile cele mai indraznete din zona tv mai sunt in stare sa surprinda telespectatorii.
Pentru moment, acest format suedez a acaparat toata atentia la editia actuala a Mipcom, unul dintre cele mai importante evenimente pentru piata audiovizuala mondiala, care se desfasoara zilele acestea la Cannes. Televiziunile si companiile producatoare din toata lumea s-au adunat aici pentru a vedea daca mintile cele mai indraznete din zona tv mai sunt in stare sa surprinda telespectatorii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reality show cu oameni pe post de gorile.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Reality show cu oameni pe post de gorile.