Noul serviciu, YouTube Screening Room, va prezenta noi scurtmetraje de calitate la fiecare doua saptamani, precum si unele lungmetraje. Serviciul va include o gama larga de filme care nu au fost niciodata vizionate de o audienta larga, precum si productii care au participat la festivaluri internationale. In prima luna de difuzare de programe, sectiunea va prezenta scurtmetraje din Norvegia, Suedia, Marea Britanie si Statele Unite, care au in distributie actori cunoscuti si regizori premiati, dar si actori care nu sunt consacrati. In urmatoarele luni, toti producatorii vor avea posibilitatea de a se inscrie online pentru a-si prezenta lucrarile pentru difuzare. Utilizatorii YouTube vor putea comunica direct cu producatorii, vor putea sa faca schimb de opinii cu alti fani si sa ofere feedback prin folosirea optiunilor YouTube pentru comentarii si rating-uri pentru filme.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului YouTube lanseaza o sectiune pentru producatorii de film.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului YouTube lanseaza o sectiune pentru producatorii de film.