"Aceste piete se apropie de un moment capital. In aceste tari, gradul de penetrare a Internetului este de peste 20%”, a declarat Mehta, citat de Globe and Mail.
Publicitatea online din statele emergente reprezinta doar 2% din sumele totale cheltuite in acest sector, in comparatie cu peste 15% in Marea Britanie si 10% in Statele Unite.
Piata de publicitate online din Europa a atins in 2007 valoarea de 11,2 miliarde de euro, cu 4 miliarde mai mult decat in 2006, potrivit Interactive Advertising Bureau Europe (IAB).
Rata de crestere a pietei europene de publicitate interactiva a crescut anul trecut cu 40%, fata de cea americana care a avansat cu 26%, pana la o valoare neta de 14,5 miliarde de euro.
Mai mult de 130 de milioane de utilizatori ai Internetului folosesc serviciile Yahoo pe pietele emergente din Asia de Sud-Est, India si America Latina si 500 de milioane la nivel mondial.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Yahoo: Romania, printre pietele cu cel mai mare potential in publicitatea online.