Acest produs apropie operatorul de publicitatea pe telefonul mobil, potrivit oficialului companiei, care nu a precizat un termen de la care serviciile operatorului ar putea fi finantate si din reclame.
Wildberger a precizat ca piata din Romania este pregatita pentru astfel de produse, tehnologia este disponibila, astfel ca noul serviciu ar utea aduce o crestere a numarului de clienti. Oficialul Vodafone Romania apreciaza ca produsul raspunde trendului din industria comunicatiilor adaugand ca pe alte piete europene aceasta tehnologie a avut un impact foarte mare.
" Mizam pe o crestere a numarului de clienti fie pe abonamente sau cartele pre-pay”, a adaugat Karsten Wildberger.
Reprezentantul Vodafone a precizat ca piata telecom se orienteaza catre serviciile de date, iar continutul de pe PC migreaza catre telefonul mobil. Din totalul de utilizatori ai serviciilor de internet mobil, 25% acceseaza portalul Vodafone Live, 20% folosesc serviiciile de mesagerie instant si mail de la Yahoo, iar 15% acceseaza motorul de cautare Google.com.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vodafone lanseaza un serviciu de internet mobil.