Avand primele doua marci din lume alaturi, Nokia ar putea atrage si companii mai mici din domeniul muzical, ceea ce i-ar crea posibilitatea sa concureze sistemul larg raspandit de plata individuala pentru fiecare melodie, practicat in vanzarea de muzica in format digital.
"Adaugarea Sony BMG celor de la Universal este un pas semnificativ si ne asteptam ca alte marci importante sa aleaga aceeasi directie inainte de finalul anului", a spus Ben Wood, directorul departamentului de cercetare al grupului de cercetare industriala CCS Insight.
"Adaugarea Sony BMG celor de la Universal este un pas semnificativ si ne asteptam ca alte marci importante sa aleaga aceeasi directie inainte de finalul anului", a spus Ben Wood, directorul departamentului de cercetare al grupului de cercetare industriala CCS Insight.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Nokia a semnat un acord cu Sony BMG pentru o oferta gratuita de muzica.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Nokia a semnat un acord cu Sony BMG pentru o oferta gratuita de muzica.