In 2007, vanzarile la muzica din mediul online au reprezentat doar 10% din vanzarile totale de muzica, fata de 6%, cat reprezentau in 2006.
Cresterea va fi impulsionata de expansiunea conexiunilor la Internet prin cablu si de cererea mare de download a muzicii de pe Internet. De asemenea, cataloagele de muzica vo in spatiul digital, scrie eMarketer.
In plus, piata de muzica in segmentul telefoniei mobile a inceput sa se dezvolte, mai ales in Japonia, ceea ce denota un potential factor de crestere a pietei de muzica pe Internet.
Publicitate pe acest site
“Pirateria de muzica din mediul online continua sa fie o provocare pentru furnizorii serviciilor de muzica online”, a declarat Stephanie Ethier, analist In-Stat, mai ales dat fiind faptul ca majoritatea respondentilor care au accesat videoclipuri online (72,3%) in 2007, nu au platit pentru continutul vizualizat pe Internet.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Muzica de pe Internet va ocupa 40% din totalul pietei, pana in 2012.