Desi nimeni nu se astepta ca oficialii Yahoo! sa anunte noutati in ceea ce priveste serviciile online diferite, se pare ca gestul lui Steve Ballmer le-a schimbat planurile.
"AMP" este denumirea noii versiuni a sistemului de publicitate online dezvaluit duminica dupa-amiaza de Yahoo!, un sistem construit in asa fel incat veniturile companiei sa creasca, dar si impactul pe care-l au reclamele asupra utilizatorilor. Upgrade-ul sistemului existent va fi facut abia la toamna, mai precis la inceputul lunii septembrie.
Pana la lansarea publica, numai reclamele vor aparea pe site-urile a 600 de ziare si reviste. Hilary Schneider, director executiv al diviziei care se ocupa de solutii globale in cadrul Yahoo!, a explicat ca atat cei care vor cumpara spatiu publicitar prin AMP, cat si cei care vor oferi spatiu pe site-urile lor pentru afisarea reclamelor vor avea de castigat.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Yahoo! nu vinde, dar cere mai mult de la Microsoft.