In domeniul aparaturii electro-casnice si de ingrijire personala, compania detine 59% din piata aparatelor de bucatarie, 26% din piata aspiratoarelor si 35% din piata fiarelor de calcat.
Pe piata aparatelor de ingrijire personala, Philips a inregistrat 77% din segmentul aparatelor electrice de barbierit, 41% din cea a produselor pentru coafare (uscatoare, placi, stylere) si 64% din piata aparatelor de tuns. In domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucator important in piata LCD-urilor si a sistemelor Home Cinema si conduce pe piata DVD-urilor.
In anul 2007 s-au inregistrat urmatoarele cresteri fata de 2006: de 16% la corpuri de iluminat pentru aplicatii interioare, 80% pentru aplicatii exterioare si 20% pentru surse de iluminat.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Philips Romania: Afaceri de 95 mil. euro in 2007.