Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate in 2007 au fost obiectele de imbracaminte-incaltaminte (87,5% dintre respondenti)Mai mult de jumatate (62,5%) dintre romanii ce au raspuns unui studiu initiat de catre Trafic.ro au afirmat ca si-au achizitionat un calculator in cursul anului 2007. Potrivit analizei, 50% dintre cei chestionati si-au cumparat un telefon mobil, 50% aparatura foto-video, 50% obiecte de marochinarie, 50% articole de menaj

Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37.5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism. in 2007, romanii au cheltuit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber (25% dintre respondenti).
Bazandu-se pe informatiile cumulate ale studiilor demografice derulate pe parcursul anului 2007,
studiul releva categoriile de produse cumparate de romani in acest interval si in ce proportii. Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate in 2007 au fost obiectele de imbracaminte-incaltaminte (87,5% dintre respondenti), aparatura electrocasnica (75%) si aparatura audio-video (75%).