Cosmote a ajuns recent la trei milioane de clienti. Seful companiei, Nikolaos Tsolas, afirma ca succesul se datoreaza tarifelor nediferentiate pe ore, dar mai ales agresivitatii la tarifele practicate.
Cosmote s-a ridicat pe ruinele Cosmorom, companie care si-a inceput activitatea in 1999. In 2005 a fost preluata de Cosmote, detinut de grupul elen OTE. Acesta este si actionarul Romtelecom, care detine, in continuare, 30% din Cosmote Romania.
EVZ: Care a fost strategia de intrare pe piata din Romania, avand in vedere ca aici erau deja inradacinati doi giganti ai industriei telecom, Orange si Vodafone?
Nikolaos Tsolas: Un lucru clar pentru noi a fost ca aceste doua companii aveau oferte de produse complicate: in weekend, de la 8 seara la 6 dimineata, luati asta sau luati aia etc. Asa ca primul lucru pe care l-am spus a fost: trebuie sa fim simpli.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a adunat Cosmote 3 milioane de clienti.