Conform Microsoft, Windows Live este la egalitate In competitia cu alte motoare de cautare rivale, dupa patru ani de cand compania a Inceput sa dezvolte propriile motoare de cautare pe internet.
Noua prezentare a aplicatiei corespunde tendintelor pietei de a pasi dincolo de traditionalele linkuri, oferind pe o singura pagina stiri, fotografii si imagini video.
Companiile rivale Google si Ask.com au facut schimbari similare In acest an, iar Yahoo Isi propune acelasi lucru.
"Microsoft e realist. Nu ne gandim ca vom devansa Google de pe o zi pe alta. In prezent, Microsoft vrea sa-si consolideze baza de utilizatori", a declarat analistul firmei de cercetare a pietei Gartner, Allen Weiner.
Microsoft a pierdut teren dupa aparitia Google In domeniul cautarilor web si nu a putut decat sa-si priveasca rivalul creand o afacere de mai multe miliarde de dolari datorita vanzarilor de publicitate asociata motorului de cautare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Microsoft reinnoieste versiunea motorului de cautare Windows Live.