Analistii prevad ca vanzarile de dispozitive de pozitionare prin satelit (GPS) vor creste puternic pana la sfarsitul anului, beneficiind de rivalitatea dintre cei doi mari producatori mondiali: Garmin si Tom Tom. Incercand sa castige cota de piata, companiile se intrec in modele din ce in ce mai ieftine.
IEFTINIRI. In 2007, piata mondiala a dispozitivelor GPS va atinge valoarea de 8,5 milioane de euro. Noile modele vin dotate cu MP3 player si capabilitati Bluetooth, pentru a le usura viata soferilor. Asta in conditiile in care pretul mediu al unui dispozitiv Tom Tom a scazut pana la 270 de euro, fata de 452 de euro in 2005
IEFTINIRI. In 2007, piata mondiala a dispozitivelor GPS va atinge valoarea de 8,5 milioane de euro. Noile modele vin dotate cu MP3 player si capabilitati Bluetooth, pentru a le usura viata soferilor. Asta in conditiile in care pretul mediu al unui dispozitiv Tom Tom a scazut pana la 270 de euro, fata de 452 de euro in 2005
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dispozitivele GPS invadeaza piata.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dispozitivele GPS invadeaza piata.