"Are un keylogger pe sistem . Aveti mai jos un log al infractorului care a primit deja datele inregistrate in timp ce victima accesa conturile sale de la Bank of America", se precizeaza in mesajul d-lui. Baldwin. "Se para ca are cam 60 de mii de dolari acolo, deci miza este mare. Puteti desemna pe cineva care sa ma sune pentru a intra in legatura cu acest client?"
Cablevision Systems Corporation este o companie de televiziune prin cablu din America, a cincea ca marime, oferind prin marca sa Optimum Online acces Internet de mare viteza, televiziune digitala, telefonie VoIP si acces wireless. Mesajul mail, transmis catre o persoana de contact si catre departamentul de combatere a abuzurilor din cadrul companiei, continea adresa IP a clientului si suficiente date pentru a sugera ca informatiile d-lui Baldwin privind existenta unui keylogger ar putea fi corecte.
Totusi, la mai mult de trei saptamani de la transmiterea mesajului, dl. Baldwin nu a primit niciun raspuns de la companie. Lipsa de implicare a acestora nu este o noutate, chiar in conditiile cresterii numarului de sisteme infectate si folosite pentru a trimite mesaje spam, pentru a lansa atacuri denial-of-service si pentru a raspandi malware in retelele celor mai mari furnizori de servicii Internet din lume.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului SUA: Furnizorii de servicii Internet, indiferenti fata de fraudele online.