Google a lansat recent un site cu rolul de centru de resurse pentru fraudele prin click, pe care multi le considera o amenintare potentiala pentru sursa principala de venituri a companiei: publicitatea pay-per-click, relateaza „PC World“.
Google spune ca a dezvoltat Ad Traffic Quality Resource Center (Centrul de Resurse pentru Calitatea Traficului Publicitar) in principal pentru a oferi companiilor care isi fac reclama un singur loc in care sa gaseasca informatii privind frauda prin click.
La publicitatea pay-per-click, advertiserii platesc de cite ori cineva da click pe reclamele lor, care reprezinta linkuri catre o anumita pagina web.
Un exemplu de frauda prin click este obiceiul anumitor companii de a da clickuri pe reclamele firmelor concurente pentru a le creste acestora cheltuielile cu publicitatea. Tot frauda este si atunci cind proprietarii de site-uri care gazduiesc reclamele dau clickuri pe acestea, pentru a mari comisionul pe care il primesc.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Google are centru pentru frauda prin click.