Google pune capat emisiunilor TV de pe YouTube Intr-un e-mail trimis clientilor sai vineri, reprezentantii Google au declarat ca vor interzice descarcarea sau inchirierea emisiunilor TV difuzate pe portalul YouTube incepand cu data de 15 august.

Compania din Mountain View, detinatoarea celui mai puternic motor de cautare, a achizitionat popularul site video YouTube la inceputul acestui an, pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. La scurt timp, a inceput vanzarea unor show-uri TV foarte apreciate de publicul larg, cum ar fi “Survivor”.

Decizia Google de a renunta la partea de retail a site-ului sau video indica faptul ca vanzarea de continut se dovedeste mai putin atractiva decat atragerea de publicitate, cel putin in cazul Google, a carui venituri de datoreaza, in proportie de 99%, publicitatii aferente pe site-urile companiei.

Achizitia companiei YouTube, cu sediul in San Bruno, al carui site include videoclipuri care pot fi vizualizate gratis, a propulsat gigantul Google de pe locul sapte in topul furnizorilor de comntinut video de pe Internet.