Reprezentantii AOL au anuntat ca Third Screen Media va functiona ca subsidiara a diviziei sale de publicitate online Advertising.com, dar nu au oferit detalii financiare despre tranzactie.
Aceasta achizitie vine la doua saptamani dupa ce Microsoft a cumparat rivalul Third Screen Media, reteaua de reclame prin telefonie mobila ScreenTonic. Yahoo este, de asemenea, interesat de de publicitatea pe telefonul mobil si si-a lansat o retea proprie de plasare a reclamelor prin intermediul motoarelor de cautare. Pe de alta parte, Google a facut putine miscari in domeniul publicitatii pe telefoanele mobile, comenteaza Adweek.com.
Aceasta achizitie vine la doua saptamani dupa ce Microsoft a cumparat rivalul Third Screen Media, reteaua de reclame prin telefonie mobila ScreenTonic. Yahoo este, de asemenea, interesat de de publicitatea pe telefonul mobil si si-a lansat o retea proprie de plasare a reclamelor prin intermediul motoarelor de cautare. Pe de alta parte, Google a facut putine miscari in domeniul publicitatii pe telefoanele mobile, comenteaza Adweek.com.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului AOL a achizitionat o companie de publicitate pe telefoanele mobile.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului AOL a achizitionat o companie de publicitate pe telefoanele mobile.