Asemanator mesajelor phishing traditionale, victimele sunt contactate prin mesaje e-mail, dar acestea nu mai contin indiciile care desconspirau de obicei intentiile autorilor - link-uri false, imagini cu text pentru a evita detectia de catre aplicatiile de securitate, adrese e-mail anonime, etc. In schimb, utilizatorii sunt solicitati sa transmita informatiile personale catre un sistem de raspuns automat prin telefon.
Compania de securitate e-mail Cloudmark a anuntat lansarea unor atacuri in care utilizatorii sunt notificati de aparitia unor probleme in legatura cu conturile bancare detinute, si li se ofera un numar de telefon pentru a remedia situatia. La numarul de telefon indicat, victimele interactioneaza cu un sistem automat de raspuns identic cu cel al bancii vizate, construit probabil prin inregistrarea digitala a fragmentelor audio in timpul unor sesiuni anterioare cu banca.
Compania de securitate e-mail Cloudmark a anuntat lansarea unor atacuri in care utilizatorii sunt notificati de aparitia unor probleme in legatura cu conturile bancare detinute, si li se ofera un numar de telefon pentru a remedia situatia. La numarul de telefon indicat, victimele interactioneaza cu un sistem automat de raspuns identic cu cel al bancii vizate, construit probabil prin inregistrarea digitala a fragmentelor audio in timpul unor sesiuni anterioare cu banca.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Phishing prin telefon cu sistem de raspuns automat.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Phishing prin telefon cu sistem de raspuns automat.