"Rezultatele pozitive pe care le-a inregistrat magazinul in primul trimestru al acestui an au depasit cu mult asteptarile noastre. Acest lucru nu ne face decat sa credem ca strategia noastra de afaceri a fost bine gandita si ca profesionalismul de care am dat dovada precum si calitatea impecabila a serviciilor a fost apreciata de catre clientii nostri.
Target-area exacta si orientarea catre un anumit segment al pietii - cel corporate - au dat roade, consolidandu-se in acest fel relatii durabile cu clientii care beneficiau si pana acum de solutiile si serviciile companiei. Solutionarea rapida a comenzilor si calitatea produselor a imbunatatit si rezultatele in segmentul consumer, echipa IT&C a companiei acordand si consultanta", a declarat Andreea Chirciu, director executiv la European Telecom.
European Telecom, integrator local de solutii telecom, a lansat magazinul virtual "etelecom.ro" - conceptul one-stop-shop, la inceputul lunii decembrie 2006, ca o completare a portofoliului de solutii si servicii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cifra de afaceri de peste 100.000 euro pentru eTelecom.ro, in primul trimestru al anului.