O companie britanica, amendata pentru ca a trimis spam-uri Instanta i-a acordat castig de cauza si a obligat compania Transcom, care a fost judecata in lipsa si nu mai poate face apel, sa plateasca o despagubire de 750 de lire sterline, pe langa costurile de judecata de 616,66 de lire.
"Instanta a trimis un mesaj foarte clar cu aceasta ocazie, spam-urile nu vor fi tolerate, drepturile fiecarei persoane la intimitate fiind un subiect extrem de delicat", a declarat castigatorul procesului.
Un purtator de cuvant al Transcom a negat acuzatiile, sustinand, in continuare, nevinovatia. "E-mail-urile trimise clientilor fac parte din strategia de marketing a firmei, iar cei care nu le doresc pot foarte usor sa se dezaboneze", au adaugat oficialii companiei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului O companie britanica, amendata pentru ca a trimis spam-uri.