Disney a oferit serviciul de descarcari de pe internet (download-uri) inca din luna octombrie 2006, spre deosebire de celelalte companii din domeniu care au preferat sa ramana alaturi de disribuitori traditionali precum Wal-Mart si Target, anunta NewsIn.

Compania Target, unul dintre cei mai mari distribuitori de DVD-uri din SUA, si-a exprimat ingrijorarea in ceea ce priveste efectul download-urilor asupra vanzarilor de DVD-uri si a preturilor acestora. Directorul executiv al Disney, Bob Iger a afirmat ca distributia digitala a "creat un consum mai mare de media". Reprezentantul a mai adaugat "mesajul pe care il transmitem distribuitorilor nostri traditionali este ca piata se mareste".

Bob Iger a infirmat faptul ca descarcarile de pe internet (download-urile) vor micsora dramatic vanzarile DVD-urilor si a subliniat vanzarile record pe care le-au inregistrat cele mai recente filme lansate de companie.

Directorul Disney isi justifica alegerea, desi se astepta ca retailerii traditionali sa-si manifeste ingrijorarea, prin nevoia de a vinde si prin canalele digitale "daca nu puneam continuturile noastre pe aceste platforme, canale pe care clientii le folosesc in mod evident, alte companii ar fi umplut golul acesta".