UPS a inregistrat un scor al industriei de profil de 7,42 pe o scara de 10, o marja substantiala fata de locul 2, care a adunat 6,98 puncte.

Punctajul obtinut de UPS a fost, de asemenea, cel mai mare inregistrat de catre o companie din industria de transport, fie companie aeriana, feroviara, companiile producatoare de autocamioane sau companii de logistica.

In cadrul industriei de curierat, UPS a obtinut punctajul maxim la opt dintre cele noua atribute de evaluare. Compania a fost evaluata ca lider in industria de curierat pe baza atributelor de inovatie, utilizarea activelor companiei, responsabilitate sociala, calitatea managementului, soliditatea financiara, investitii pe termen lung, calitatea produselor si serviciilor si competitivitatea la nivel global.

UPS, care a construit unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume, deserveste peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume si a fost recunoscuta pe scara larga in ultimii ani pentru extinderea rolului sau de a facilita comertul la nivel mondial.