O parte din filmele realizate de Warner Bros vor fi disponibile pe Facebook. Pentru a vedea filmele, utilizatorii trebuie sa plateasca o taxa folosind Facebook Credits, o moneda virtuala utilizata pana in prezent in special in jocurile de pe site, a anuntat ieri Warner Bros, care face parte din compania Time Warner.
In acest fel, Warner Bros obtine o noua sursa de venituri din retelele sociale. Totodata, se creeaza o noua nisa de competitie pentru companiile de divertisment online, relateaza Reuters.
Facebook, care isi obtine cea mai mare parte a veniturilor din publicitate online, ia 30% din veniturile din vanzari realizate pe site de catre terte parti folosind Facebook Credits.
- Primul film din lot este unul din seria Batman, Cavalerul Negru
Cei care acceseaza pagina de Facebook a filmului (cea oficiala, cu aproape 4 milioane de fani) au la dispozitie butonul „watch”, pentru care li se va cere 30 de Facebook Credits, adica in jur de 3 dolari. Pentru aceasta suma, platitorii pot vedea filmul de cate ori doresc, in decurs de 48 de ore, scrie Film Reporter.ro.
In curand va exista si o aplicatie care iti permite sa cumperi filmele pe DVD. Fiind un test, deocamdata, aplicatia este disponibila doar pentru utilizatorii din Statele Unite.
Warner Bros. a fost lider pe piata americana, anul trecut, cu aproape 5 miliarde de dolari din incasari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Warner Bros isi pune filmele pe Facebook. Afla care este prima productie!.