- Dupa cum arata studiul “Top Social Brands 2010”, realizat de revista Biz, Vodafone, al doilea operator de telefonie pe piata locala, se afla pe locul intai si in 2010.
- Compania condusa de Liliana Solomon este urmata de Microsoft. Filiala celui mai important producator de software la nivel mondial investeste aproximativ 70% din bugetul de marketing in mediul online, restul fiind alocat sprijinirii revistelor IT, scrie Wall-Street.
- Filiala celui de-al doilea producator de televizoare la nivel mondial, LG Electronics, ocupa al treilea loc in top. Compania a inceput sa comunice prin intermediul social media in 2008, iar in iulie anul trecut a lansat prima mare campanie pe bloguri pentru promovarea televizorului LCD LH5000.
- Nu doar domeniul IT&C este bine reprezentat in top ci si cel bancar prin BCR, ING si BRD, prima institutie aflandu-se pe locul al patrulea.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul celor mai vizibile branduri in social media.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul celor mai vizibile branduri in social media.