Proiectul s-a conturat in urma constatarii insuficientei materialelor care trateaza aceasta tema, referentul conferintei fiind o componenta de baza a promovarii online.
Conferinta va avea loc in ziua de miercuri, 17 martie 2010, la ora 19:00 in Orange concept store si va fi structurata ca un dialog intre participanti si cei doi invitati pe care acestia ii vor avea alaturi, Adrian Albu (Copywriter Propaganda) si Valentin-Narcis Sturzu (regizor).
„Acest eveniment a aparut din dorinta de a afla mecanismele din spatele folosirii unor instrumente specifice domeniului comunicarii publicitare. Prin intermediul acestei conferinte ne dorim sa abordam doua directii ale viralului: psihologica – atributele care determina consumatorul sa dea mai departe materialul primit. Poate fi un spot considerat un viral inca din momentul conceperii? Care sunt temele/ “povestile” cu succes la public? – si creativa, referindu-se la modul in care este realizat un potential viral. Ce calitati trebuie sa aiba un viral din punctul de vedere al scenariului si al regiei?”, a declarat Alexandra Neagu, coordonatoarea evenimentului.
Inscrierile se pot face pana pe data de 16 martie 2010, ora 20:00, la adresa de e-mail conferintaviral@yahoo.com.
PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ia o lectie despre cele mai puternice virale din industria advertisingu-ului!.