Daca in primul semestru al anului, investitiile brute in publicitate ale Cosmote au fost de aproximativ 72,20 mil. euro, mai mari cu 74% fata de aceeasi perioada din 2008, la finalul primelor noua luni investitiile operatorului au ajuns la 115,2 mil euro, in crestere cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Alfa Cont Media Watch, furnizate Wall-Street de agentia Mediaedge:cia.
Spre comparatie, daca la finalul primului semestru din acest an, P&G era pe locul al doilea cu un buget de marketing de 70.4 milioane de euro, mai redus cu 47% fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, la finalul trimestrului al treilea sumele brute cheltuite de producatorul american pentru promovare au ajuns la 195,6 milioane de euro, mai putin cu 23% fata de intervalul similar din 2008.
Cititi mai multe despre investitiile in cumpararea de spatiu publicitar pe wall-street.ro.
Spre comparatie, daca la finalul primului semestru din acest an, P&G era pe locul al doilea cu un buget de marketing de 70.4 milioane de euro, mai redus cu 47% fata de cel din aceeasi perioada a anului trecut, la finalul trimestrului al treilea sumele brute cheltuite de producatorul american pentru promovare au ajuns la 195,6 milioane de euro, mai putin cu 23% fata de intervalul similar din 2008.
Cititi mai multe despre investitiile in cumpararea de spatiu publicitar pe wall-street.ro.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Procter&Gamble ia locul Cosmote in fruntea advertiserilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Procter&Gamble ia locul Cosmote in fruntea advertiserilor.