Cele mai importante marci media utilizate de elita business din Europa sunt Financial Times, The Economist, Harvard Business Review si respectiv Sky News, potrivit raportului din acest an al BE: Europe.

Publicatia Financial Times, detinuta de editorul britanic Pearson, a fost singurul cotidian european care in ultimul an si-a marit numarul de cititori ai editiei din print, scrie Wall-Street.

Cotidianul financiar a inregistrat in medie o crestere de 2% printre cei 455.947 de executivi din diferite corporatii cuprinsi in studiul BE, ceea ce ii confera o cota de piata de 14,7%.

Celelalte cotidiene ca Wall Street Journal Europe, cu o cota de 2,4%, International Herald Tribune, cu 1,7%, si USA Today, cu 1,6%, au inregistrat o usoara scadere a numarului de cititori de elita din Europa.

Totusi, scaderea din print pentru aceste publicatii a fost compensata de cresterea traficului editiilor online. Astfel, traficul WSJ.com a crescut cu 23%, IHT.com cu 20%, iar FT.com cu 17,5%.

Sectorul saptamanalelor printate, condus de The Economist, s-a dovedit mult mai rezistent decat publicatiile cu aparitie zilnica.

Niciun brand nu a inregistrat scaderi, ceea ce sugereaza ca activitatiile web nu pot inlocui sectiunile de analiza si comentarii ale saptamanalelor.