Astfel, fiecare grad inregistrat peste temperatura de referinta de 25 de grade se traduce in procente de reducere la telefoanele comercializate in magazinul online Orange. La finalul promotiei, in perioada 25-31 august, temperatura de referinta coboara spectaculos pana la 20 de grade, oferind clientilor posibilitatea sa obtina reduceri si mai mari.

Pentru a pune in valoare mecanismul promotiei, campania este comunicata exclusiv in mediul online si ofera o experienta interactiva completa.
Canicula face bine la reducere a debutat cu bannere cu continut dinamic, care afiseaza temperatura inregistrata in timp real si nivelul de reducere corespunzator. Bannerele au fost prezente pe site-uri romanesti importante, dar si pe site-uri meteo externe cum ar fi accuweather.com si weather.com, targetate pentru vizitatorii din Romania.

Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de stiri si meteo, pe site-uri agregatoare de preturi, in portaluri cu sectiuni meteo si pe bloguri. Componenta de search a fost si ea implementata inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate in timp real, in functie de temperatura inregistrata.

Pentru a aduce promotia si mai aproape de clienti, Orange si Initiative au construit un set de instrumente interactive ce ofera diferite modalitati de conectare si interactiune:
  • widgets ce pot fi preluate in profilele din retelele sociale Facebook si Hi5 si permit vizualizarea permanenta a temperaturii si a reducerii;
  • o aplicatie desktop care poate fi instalata simplu si rapid pe orice sistem de operare, care da posibilitatea setarii nivelului de alerta si vizualizarea preturilor actualizate permanent pentru o selectie de produse promovate;
  • widget-joc ce poate fi jucat pe bloguri sau in retelele sociale si chiar preluat pe propriul blog, clasamentul jucatorilor si al blogurilor putand fi accesat pe site-ul Orange.

Instalarea acestor instrumente se poate face atat din retelele de social media cat si direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activitatii s-a implementat o aplicatie care stocheaza si centralizeaza toate datele: instalari, utilizatori si alerte setate, evolutia zilnica a temperaturii, la ce produse si reduceri au fost inregistrate cele mai multe click-uri si din ce retea sociala au provenit, acestea.
Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis special pentru Orange.