Printre obiectivele acestor schimbari se numara cresterea afacerii Discovery in intreaga regiune si mentinerea pozitiei de lider a companiei in randul canalelor tematice, pe fiecare dintre pietele competitive din Europa Centrala.

Schimbarile actuale vor oferi companiei Discovery ocazia sa-si dezvolte portofoliul in continuare, atragand un public mai larg, de la telespectatori care cauta divertisment pana la cei care isi doresc programe documentare si informatii mai bogate, ajungand nu in ultimul rand la cei care cauta mai mult continut lifestyle sau programe emise in format HD.

Rebranding pentru Discovery Channel

Ca un rezultat firesc al rebrandingului la nivel international, dar si pentru a sarbatori 20 de ani de Discovery Channel in Europa, Discovery Networks Europa Centrala a realizat un nou logo pentru canalul sau emblematic, care va fi disponibil in intreaga regiune de la 1 iulie 2009.

Agentia de creatie Viewpoint Creative din Boston a primit misiunea de a crea un simbol revitalizat al brandului Discovery, care sa continue sa valorifice capitalul “globului pamantesc” – insemnul distinctiv al companiei. Incastrand globul in litera “D” de la Discovery, noul logo aduce brandul mai aproape de intreaga lume, ilustrand mai bine spiritul Discovery.