“Este pentru prima data cand un post muzical a reusit acest lucru pe o perioada pertinenta de timp. Cu siguranta este o reusita, tinand cont ca MTV a fost lider de audienta pe perioada intregii emisiuni Weekend Special, adica timp de aproape 4 ore”, sustine Sorina Itu, Sorina Itu PR Managerul acestui post de televiziune.

Weekend-ul Special dedicat concertelor MTV Days, de pe 1 si 2 mai de la Costinesti, a atras un numar mare de telespectatori. Postul de muzica a depasit astfel, atat posturile de stiri, cat si alte televiziuni populare ca Antena 1 sau Prima TV, justificand “un efort substantial, atat din punct de vedere financiar, dar mai ales din punct de vedere uman, pentru organizarea concertelor de pe litoral”.

MTV a inregistrat in randul publicului din mediul urban cu varsta intre 15 si 24 de ani, 1,9 puncte de rating si o cota de piata de 14,6 %, urmat de Pro TV cu 1,1 puncte de rating si o cota de piata de 8,1 %.

Varianta locala a cunoscutului post de televiziune a intrat in Portofoliul PRO TV acum doi, iar modelul “televiziunii ca mod de viata” este evidentiat in strategia de comunicare a postului romanesc de muzica, mai mult ca oricand.