In cadrul unei dezbateri publice privind amplasarea reclamelor in Bucuresti, Giugula a spus ca vor fi gasite solutii si pentru contractele aflate in derulare, insa nu a precizat care sunt acestea.

Potrivit lui Giugula, dupa adoptarea noului regulament privind publicitatea stradala, vor fi instituite taxe de ocupare a domeniului public si de afisare, pe care le vor plati toate firmele care au reclame in oras, anunta NewsIn.

Tot in cadrul dezbaterii publice privind amplasarea reclamelor, s-a stabilit ca, in Bucuresti, va exista o zona de interdictie totala a reclamelor, respectiv Aviatorilor - Charles de Gaulle - Bd. Constantin Prezan - Bd. Kiseleff. In acest perimetru, reclamele nu vor exista nici macar pe chioscurile de ziare sau in statiile RATB.

Reprezentantii firmelor de publicitate prezenti la dezbatere au propus ca pe cladirile unitatilor de invatamant sa poata fi amplasate si alte reclame decat cele prevazute initial in regulament, respectiv cele cu scop educational. Pe gradinite, scoli, licee si facultati nu vor putea sa apara, insa, reclamele la bauturi alcoolice sau cazinouri.

Firmele de publicitate au mai cerut sa poata amplasa reclame si pe cladirile inchiriate de institutii ale unitati ale administratiei publice, aceasta solicitare urmand sa fie analizata de municipalitate. Alte propuneri, cum ar fi cea a unui sofer deranjat de numarul mare al reclamelor vazute in trafic, care cerea ca acestea sa nu fie amplasate la o distanta mai mica de 75 de metri de o intersectie sau un semafor, nu au fost luate in considerare.