Si editia de duminica a cotidianului va avea un pret mai mare, acesta crescand de la 4 la 5 dolari in New York si 6 dolari in restul Statelor Unite.
"Ne pare rau ca trebuie sa crestem pretul, dar acesta este unul dintre mijloacele pe care le-am gasit pentru a garanta cititorilor nostri calitatile fundamentale care definesc Times, si care sunt scumpe", explica cotidianul intr-un comunicat de presa.
La fel ca si restul presei americane, New York Times se confrunta cu dificultati create de scaderea veniturilor din publicitate, probleme legate de difuzare si migrarea cititorilor spre internet, conform NewsIn.
La sfarsitul lunii aprilie, grupul de presa New York Times a anuntat ca a inregistrat in primul trimestru o pierdere de 74,5 milioane dolari, ca urmare a unei scaderi de aproape 30% a veniturilor din publicitate.
"Ne pare rau ca trebuie sa crestem pretul, dar acesta este unul dintre mijloacele pe care le-am gasit pentru a garanta cititorilor nostri calitatile fundamentale care definesc Times, si care sunt scumpe", explica cotidianul intr-un comunicat de presa.
La fel ca si restul presei americane, New York Times se confrunta cu dificultati create de scaderea veniturilor din publicitate, probleme legate de difuzare si migrarea cititorilor spre internet, conform NewsIn.
La sfarsitul lunii aprilie, grupul de presa New York Times a anuntat ca a inregistrat in primul trimestru o pierdere de 74,5 milioane dolari, ca urmare a unei scaderi de aproape 30% a veniturilor din publicitate.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului New York Times se scumpeste de la 1 iunie.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului New York Times se scumpeste de la 1 iunie.