Atunci cand sunt nevoiti sa reduca bugetele de promovare, marketerii le vor taia complet pe cele mai mici, incercand “sa nu se atinga” de cele mari, precum TV-ul, considera Bogdan Naumovici, director de creatie la 23 Communication Ideas. Asta se intampla deoarece, in vremuri de criza, oamenii din departamentele de marketing ale clientilor o iau mai usor cu experimentele si se intorc la caile batatorite, mai familiare si mai sigure.

“E vorba de obisnuinta. Daca el (clientul – n.red.) e obisnuit sa dea banii pe un anumit mediu, o va face in continuare”, este de parere si Bogdan Nitu, managing director Webstyler. Potrivit lui Nitu, Internetul este “overrated” deoarece oamenii din domeniu tind sa-i exagereze importanta si chiar dimensiunile, ca piata.

Mihai Dragan, manager al agentiei interactive MB Dragan, a dat exemplul unui client care investea 10.000 de euro pe an in comunicarea online, care ii genera circa 50% din vanzari si cate 30.000 de euro pe luna in cate un panou luminos. Atunci cand a venit criza, respectivul client a taiat complet bugetul pentru online si a investit mai mult in panouri luminoase.