Veniturile nete din primul trimestru al lui 2009 au fost de 141,2 milioane dolari, in scadere cu 37% fata de T1 2008. Veniturile operationale au scazut cu 130 milioane dolari, pana la o pierdere de 84,5 milioane dolari, cauzata in mare parte de pierderile inregistrate de operatiunile grupului in Bulgaria.
Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut pana la 19,7 milioane dolari in primele trei luni ale anului, fata de 75,3 milioane dolari, in perioada similara a anului trecut.
“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra, pe toate pietele”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si COO al CME. “Am prevazut acest trend si ne-am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului din investitiile in publicitate”.
Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut pana la 19,7 milioane dolari in primele trei luni ale anului, fata de 75,3 milioane dolari, in perioada similara a anului trecut.
“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra, pe toate pietele”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si COO al CME. “Am prevazut acest trend si ne-am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului din investitiile in publicitate”.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sarbu: 'Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sarbu: 'Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra'.