Acum, imaginati-va cum ati vedea compania Nike, fara nici o sigla, la ce va puteti gandi? Cum o identificati, pentru ca sunt multe firme de incaltaminte?

La fel, End Soft Design este in cautarea unei sigle: in sfarsit cizmarul si-a facut pantofi, dar a facut prea multi si nu stie ce sa aleaga, tu ce parere ai? Compania tine cont de parerea tuturor in alegerea unui logo design !

"Ne-am adunat, am desenat o sigla firma , de fapt mai multe si acum cerem pareri.. Te asteptam sa ne spui care logo iti place!"

Desenul, a fost si este, de cand lumea un mod de a te exprima. Acum se regaseste in siglele firmelor si in multe materiale promotionale pe care acestea le folosesc. Din pacate multe companii nu sunt constiente de importanta imaginii lor in piata, pur si simplu se multumesc doar cu cativa clienti care le asigura continuitatea afacerii fara a investi in mesaje media care le pot intari pozitia in piata pe activeaza.
O sigla nu aduce neaparat clienti noi, dar va diferentiaza de comptetitie prin identitatea dumneavoastra vizuala, iar in zilele noastre cand concurenta este atat de acerba, credem ca o sigla este vitala pentru orice companie.