Specialistii se asteapta ca vanzarile de telefoane mobile sa scada la nivel global in acest an, dupa ce clientii afectati de criza economica au redus cheltuielile. De asemenea, producatorii de telefoane mizeaza ca serviciile sa-i ajute in pastrarea clientilor existenti, dar si in atragerea de noi clientii, generand astfel un flux de venituri, scrie presa internationala.
“Diferiti producatori de telefoane cauta modalitati pentru a merge dincolo de vanzarea aparatelor pentru a genera venituri si vizeaza vanzarea de continut si servicii multimedia”, a declarat Aloysius Choong, cercetator la compania IDC.
Nathan Burley, analist al companiei de cercetare Ovum, a declarat ca pachetul de continut si servicii al telefoanelor mobile este in ton cu tendintele din industrie dupa ce telefoanele au venit cu o putere de procesare mai mare, iar conexiunile wireless au devenit mai raspandite.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Divertismentul, asul din maneca al producatorilor de telefoane mobile?.