Denise Warren, senior vice president si director de marketing al The New York Times Media Group, a declarat ca introducerea publicitatii pe prima pagina a cotidianului reprezinta o noua oportunitate pentru advertiseri de a atinge un public educat, influent si cu venituri peste medie.
“In anul 2006 am inceput sa testam ce impact ar avea introducerea publicitatii pe primele pagini ale fiecarei sectiuni si am primit un raspuns pozitiv din partea publicitarilor. Un anunt pe prima pagina a The New York Times va reprezenta o ocazie atractiva pentru advertiserii care cauta un spatiu premium pentru campaniile lor”, a spus Denise Warren.
“In anul 2006 am inceput sa testam ce impact ar avea introducerea publicitatii pe primele pagini ale fiecarei sectiuni si am primit un raspuns pozitiv din partea publicitarilor. Un anunt pe prima pagina a The New York Times va reprezenta o ocazie atractiva pentru advertiserii care cauta un spatiu premium pentru campaniile lor”, a spus Denise Warren.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului New York Times introduce in premiera publicitate pe prima pagina.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului New York Times introduce in premiera publicitate pe prima pagina.