Publicitatea online: Un mediu in care se cumpara site-uri cu sute de mii de euro si prin care se "plimba" mai multi oameni decat in toate hipermarketurile din tara
Bogdana Butnar, directorul MRM Partners Romania, compania de comunicare digitala din cadrul McCann Worldgroup, crede ca am asistat cu siguranta la o maturizare a pietei de publicitate online, pe fondul cresterii bugetelor de publicitate si a nivelului de intelegere a acestui mediu de promovare.
"Cred ca lucrul cel mai importanta insa este ca pe partea de antreprenoriat online s-au intamplat cateva achizitii si investitii importante care au oferit credibilitate pietei in general. E greu sa nu bagi in seama", spune Bogdana Butnar.
Aceasta subliniaza faptul ca anul acesta nu a existat o cerere deosebita pentru un anume proiect, lumea ghidandu-se dupa trafic. In schimb, piata autohtona de publicitate online a crescut pe fondul unei combinatii de "inventar romanesc de interes pentru utilizatori si injectia de fonduri".
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Radiografia unui piete in curs de maturizare: Publicitatea online in 2008.