“Publisher-ii au devenit in ultima perioada mult mai flexibili intrucat incearca sa atraga bugete cat mai mari in context de criza”, a declarat Nigel Morris, CEO al agentiei de publicitate digitala, Isobar.
Pana de curand, atragerea de de publicitate in online nu reprezenta o provocare. Cu cresteri de 30%, toti jucatorii - de la start-up-uri din web 2.0 pana la gigantii din offline - incercau sa prinda o felie din piata online. O parte a analistilor au declarat ca publicitatea online ar putea fi imuna la efectele crizei globale, deoarece Internetul a inceput sa atraga bugetele de publicitate din ziare, televiziune si radio.
Potrivit analistilor, publicitatea online a primit o lovitura grea din cauza declinului economic. Cheltuielile au crescut in continuare, dar avansul a incetinit brusc, in piete importante precum Statele Unite si Marea Britanie.
“Ceea ce se intampla in piata de publicitate online este in mod clar efectul declinului economic. Avem o perspectiva intunecata comparativ cu ceea ce am dobandit in ultimii an”, a declarat Ian Maude, analist la Enders Analysis.
Mai multe detalii despre efectele crizei mondiale asupra industriei de publicitate online gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Publicitatea online nu este imuna la criza financiara.