Daca pentru Dior si Chanel acest segment aduce beneficii de ordin financiar, pentru marea majoritatea a celorlalte case participante, este vorba despre un instrument de publicitate si marketing, de multe ori sustinut chiar de multinationalele Unilever, P&G sau L’Oreal care produc sub licenta parfumurile caselor respective.
Galliano a impresionat si in acest an, cu o colectie spectaculoasa si extrem de bine realizata, sustin reprezentantii CPP Management Consultants Ltd, singura companie de consultanta management Central si Est Europeana specializata in industria de lux.
Pentru sezonul primavara-vara 2009, casa de moda Christian Dior propune o colectie Pret-A-Porter ce mizeaza pe culorile nude, precum cremul si bejul, dar si pe nuantele puternice, precum rozul-zmeura sau galbenul intens, potrivit Kudika. Nu ratati galeria foto. O gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Haute couture, mai putin afectat decat pret a porter.