„Reduceri de chirii au loc in permanenta, insa presiunea a crescut in acest an din cauza contextului economic. In primele luni ale anului 2009 chiriile s-au redus, la nivelul intregii piete, in medie cu 20%”, a declarat, pentru Wall-Street, Sergiu Istrate, Country Manager al Cegis.
In perioada Pastelui, Orhideea a inregistrat un trafic de peste 50.000 de vizitatori, cu 15% mai mult decat intr-o saptamana obisnuita din an.
Prezenta pe piata locala din anul 2003, compania administreaza 11 centre comerciale, trei in Bucuresti - Orhideea, Esplanada, Carrefour Colentina si restul in tara: Carrefour Ploiesti, Carrefour Brasov, Promenada Mall – Bacau, Promenada Mall – Focsani, Tom – Constanta, Felicia – Iasi, Era - Iasi, Era - Oradea si mall-ul Grand Arena, din cartierul Berceni.
Fata de perioada similara a anilor trecut, Cegis renegociaza in prezent mai multe contracte, unele fiind pentru centrul comercial Orhideea, care si-a schimbat de curand o parte din chirasi.
„Sunt centre care si-au schimbat o parte din chiriasi, precum Orhideea, dar acest lucru nu este neaparat negativ, mai ales daca nu se depaseste un procent de 20%-30%. De cele mai multe ori, clientii se bucura sa vada o reimprospatare a ofertei unui centru, realizata prin schimbarea partiala a mixului de chiriasi”, explica Sergiu Istrate.
Istrate afirma ca un retailer poate lua decizia de a-si inchide un magazin dintr-un mall sau dintr-un centru comercial numai daca nu isi poate adapta rapid strategia la contextul economic actual si oferta de servicii si produse, in functie de nevoile si asteptarile clientilor.
In perioada Pastelui, Orhideea a inregistrat un trafic de peste 50.000 de vizitatori, cu 15% mai mult decat intr-o saptamana obisnuita din an.
Prezenta pe piata locala din anul 2003, compania administreaza 11 centre comerciale, trei in Bucuresti - Orhideea, Esplanada, Carrefour Colentina si restul in tara: Carrefour Ploiesti, Carrefour Brasov, Promenada Mall – Bacau, Promenada Mall – Focsani, Tom – Constanta, Felicia – Iasi, Era - Iasi, Era - Oradea si mall-ul Grand Arena, din cartierul Berceni.
Fata de perioada similara a anilor trecut, Cegis renegociaza in prezent mai multe contracte, unele fiind pentru centrul comercial Orhideea, care si-a schimbat de curand o parte din chirasi.
„Sunt centre care si-au schimbat o parte din chiriasi, precum Orhideea, dar acest lucru nu este neaparat negativ, mai ales daca nu se depaseste un procent de 20%-30%. De cele mai multe ori, clientii se bucura sa vada o reimprospatare a ofertei unui centru, realizata prin schimbarea partiala a mixului de chiriasi”, explica Sergiu Istrate.
Istrate afirma ca un retailer poate lua decizia de a-si inchide un magazin dintr-un mall sau dintr-un centru comercial numai daca nu isi poate adapta rapid strategia la contextul economic actual si oferta de servicii si produse, in functie de nevoile si asteptarile clientilor.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Chiriile din centre comerciale au scazut cu 20% in acest an.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Chiriile din centre comerciale au scazut cu 20% in acest an.