Increzatori in piata romaneasca si foarte constienti de conditiile actuale ale pietei, norvegienii au inregistrat, in ultimele trei luni, vanzari care au corespuns perfect planului de marketing anuntat in cadrul conferintei din 19 februarie: 4 apartamente/luna.

"Daca le dam solutii la problemele lor, oamenii cumpara. Daca supraveghem lucrarile si daca le oferim posibilitati de finantare conform nevoilor lor, cei care au nevoie de apartamente le si achizitioneaza. De aceea, incercam sa vindem doar apartamentele deja finalizate sau pe cele foarte aproape de finalizare, astfel incat increderea utilizatorilor finali sa fie completa", a declarat Nimrod Zvik, directorul de marketing al Be Igloo.

"Legat de TNI, ne asteptam sa avem multi oameni interesati si sa strangem foarte multe date de contact, dat fiind faptul ca vorbim de o companie noua si de un concept nou pe piata romaneasca. Din experientele anterioare, sunt convins ca oamenii vor veni la targ sa prospecteze piata si ca, odata ajunsi fata in fata, ii vom convinge. Mai ales, ca avem posibilitatea de a gasi solutii individuale pentru nevoile lor, atat in ceea ce priveste locuinta cat si legat de modalitatea de finantare", a precizat reprezentantul Be Igloo.