"S-a facut resimtita in ultimul an o tendinta a retailerilor de parasire a spatiilor stradale in favoarea mall-urilor. Fenomenul s-a remarcat si la nivelul operatorilor din domeniul electrocasnicelor, care au trecut printr-un proces extensiv de dezvoltare a retelei, proces initiat cand spatiile comerciale din mall-uri nu erau o optiune comuna”, a declarat pentru Business Standard Oana Iliescu, directorul departamentului de retail din cadrul companiei de consultanta imobiliara DTZ Echinox. Ea a mai spus ca mall-urile sunt o alternativa atragatoare pentru multe lanturi de magazine care s-au extins in trecut prin spatii stradale, deoarece ofera suprafete mai mari, flexibilitate in configurarea acestora, trafic sporit si marketing integrat. Spre sfarsitul anului trecut, o serie de spatii comerciale din cartierele bucurestene, ocupate atat de retaileri cu renume, cat si de magazine de imbracaminte sau alimentare, s-au golit.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Retailerii mari lasa spatiile stradale pentru mall-uri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Retailerii mari lasa spatiile stradale pentru mall-uri.