Compania de cercetare ExactTarget raspunde la aceasta intrebare printr-un studiu, prezent pe Manafu.ro
  • Cei mai multi dintre cei care apasa butonul de "like", aproximativ 40% dintre respondenti, o fac in speranta ca vor pimi discount-uri sau promotii la anumite produse si servicii asociate cu brandul in sine.
  • 39% dintre ei considera ca daca dau like unui brand se indentifica cu acesta, devenind astfel un mijloc de exprimare a personalitatii, mijloc de a atrage si a arata prietenilor ce afinitati au.
  • O a treia categorie de persoane care dau "like" sunt cei care vaneaza mostre, produse sau cupoane gratuite. Doar 34% urmaresc un brand pentru ca sunt real interesati de activitatea desfasurata de respectivul brand.
  • 25% percep "like"-ul ca pe un "pasaport" catre accesul liber la continutul privat pe care un brand sau o companie il poate avea.
  • Cei mai putini, 13%, folosesc like-ul ca pe un mod de a interactiona cu alte persoane ce impartasesc aceleasi afinitati.